مهدی فیض روز دوشنبه در حاشیه مراسم آغازین سی و پنجمین مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان پسر کشور در نیشابور به خبرنگار ایرنا گفت: در روند تعلیم و تربیت دانش آموزان در طول سال علاوه بر برنامه رسمی درسی فعالیتهای فوق برنامه نیز در سطوح مختلف برگزار می شود.
وی ادامه داد: برگزاری این فعالیتها از ضرورتهای عرصه تعلیم و تربیت جامع و همه جانبه است. بر این اعتقاد هستیم که فعالیتهای فوق برنامه مکمل بخش فعالیتهای درون کلاسی است.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: علاوه بر رشته و فعالیت تحصیلی، دانش آموزان می توانند در حوزه های فرهنگی، هنری و دیگر حوزه هایی که جنبه استعدادیابی و شکوفایی توانمندیهای آنان را دارد حضور یافته و درخشش استعدادهایشان نمایان شود.
وی همچنین گفت: در مسابقات فرهنگی هنری، هفت میلیون دانش آموز معادل حدود 60 درصد جمعیت دانش آموزان کشور مشارکت داشته اند. روند شرکت دانش آموزان در این فعالیتها هر سال رو به رشد و نشانگر علاقه مندی آنها نسبت به حضور در فعالیتهای فوق برنامه است.
فیض افزود: در این مرحله از مسابقات با توجه به حضور برگزیدگان کشوری هدف کسب تجربه بیشتر و دریافت آموزشهای تکمیلی برای دانش آموزان است.
سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان پسر سراسر کشور به مدت سه روز در نیشابور ادامه دارد.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.