عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در ارزیابی عملکرد وزارت کار در دوره دکتر ربیعی افزود: همین که به عنوان مثال هتل همای شماره یک مشهد 13 سال معطل بوده است و ظرف کمتر از 2 سال در مقایسه با خارجی هایی که در ایران کار می کنند با هزینه یک چهارم آن ها، چینی ها 8ساله هتل آزادی را با 4 برابرقیمت ساختند و در اینجا کمتر از 2 سال و با چهاربرابر قیمت ارزان تر این هتل ساخته شد و این مفهوم واقعی اقتصاد مقاومتی است که باید از پتانسیل های داخلی استفاده شود و این کار بسیار خوبی است.
وی خاطرنشان کرد: سازمان فنی و حرفه ای نیز در استان خراسان رضوی کار بسیار خوبی در حوزه اشتغال انجام داده است که باید به نقاط مختلف ایران تعمیم داده شود.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس یادآورشد:در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی باید تا جای ممکن از تولید حمایت شود و وزارت کار در این زمینه حرکت های خوبی انجام داده است.
دکتر عزیزی در ادامه برتولید داخلی و استفاده از برند داخلی تاکید کرد و گفت: چنانچه از برندهای خارجی استفاده می شود باید 30درصد تولید آن در داخل انجام شود و این امر در قانون نیز آورده شده است که در حال انجام و قابل تقدیر است و امیدواریم که ادامه پیدا کند و ما نیز از این امر حمایت می کنیم.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عملکرد دکترربیعی را خوب دانست و گفت از عملکرد وی راضی هستیم.
7496 / 6053 / خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.