علی دشت بیاض روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: علاوه بر آن از ابتدای سال جاری تاکنون 140 میلیارد ریال تسهیلات دیگر نیز طی 2 مرحله برای مزدوجین این استان ابلاغ شده که مجموع تسهیلات مزبور در شعبه های بانک کشاورزی استان به 579 میلیارد ریال رسیده است.
وی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات قرض‌ الحسنه جزیی از وظایف بانک ها است که بانک کشاورزی استان در نظر دارد با عملکرد مناسب در بخش پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بتواند این رسالت را به خوبی انجام دهد.
وی گفت: امیدواریم با اعتبارات مزبور تا پایان شهریور ماه امسال تمام افراد منتظر در صف دریافت تسهیلات ازدواج، وام خود را دریافت کنند.
دشت بیاض افزود: تسهیلات در نظر گرفته شده برای هر یک از زوجین معادل 100 میلیون ریال است که بازپرداخت آن 48 ماهه و با اقساط 2 میلیون و 260 هزار ریال خواهد بود.
وی با اشاره به طرح بخشش سود و جریمه تسهیلات کمتر از یک میلیارد ریال در بانک کشاورزی اظهار کرد: این طرح از دی ماه پارسال به ترتیب اولویت آغاز شده است که پس از بخشش سود و جریمه تسهیلات 250 میلیون ریالی اکنون بخشودگی برای تسهیلات کمتر از 400 میلیون ریال به شعب بانکهای کشاورزی استان ابلاغ شده است.
وی گفت: این بخشودگی تنها برای افرادی که دچار حوادث غیرمترقبه شده‌ اند اعمال خواهد شد و از طرفی تسهیلات مورد استفاده باید برای بخش کشاورزی استفاده شده باشد.
مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان رضوی مجموع تسهیلات پرداخت شده از ابتدای سال جاری در شعبه های بانک کشاورزی این استان را چهار هزار و 500 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: هم اکنون میزان کل منابع بانک کشاورزی 40 هزار میلیارد ریال می باشد که از این میزان 30 هزار میلیارد ریال مانده کل تسهیلات است.
بانک کشاورزی 142 شعبه در استان خراسان رضوی دارد.
7495 / 6053 خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.