آتش‌سوزی گسترده در یک مجموعه اقامتی بلند مرتبه مشهد که به واسطه جنس نمای آن به سرعت فراگیر شد و موجی از نگرانی‌ها را در پی داشت؛ با تلاش نفسگیر بیش از 200 آتش نشانان مهار و اطفاء شد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، آتش‌سوزی ظهر امروز ساعت 12:26 در یک مجموعه اقامتی در حال ساخت که بدلیل گستردگی هنوز مشخص نیست از کدام طبقه آغاز شده است، بخش وسیعی از این ساختمان بزرگ را در برگرفت و منجر به ایجاد نگرانی در نزد مردم و مسئولان شد.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد در تشریح جزییات این آتش سوزی گفت: پس از وسعت گرفتن آتش در این ساختمان بلند مرتبه ، بخش اعظمی از توان آتش‌نشانی مشهد برای کنترل حریق این مجموعه اقامتی اعزام شد و با تکیه بر خودروهای اطفای حریق سنگین، نردبان و تانکر آب عملیات اطفای حریق در دستور کار قرار گرفت .
 
به گفته آتشپاد " حسن جعفری " بیش از 65 خودروی آتش‌نشانی با ۲00 آتش نشان در محل حادثه مستقر شدند و در عملیاتی ضربتی موفق به اطفای حریق شدند .
 
وی با اشاره به تحت کنترل درآمدن آتش در همان لحظات اولیه تصریح کرد: همزمان با پیشروی آتش در برخی نقاط، اطفای حریق در برخی نقاط دیگر موفق بود اما شدت آتش باعث شد تا این مناطق از ساختمان نیز مجدداً دستخوش آتش‌سوزی شوند و بر اساس آخرین گزارش‌ها بخش وسیعی از این مجموعه گرفتار آتش سوزی شد . 
 
جعفری با تاکید به اطفای کامل آتش گفت: خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی نداشتیم و  تنها چند عضو خود آتش نشانی دچار حادثه شدند .
 
مدیر عامل آتش نشانی مشهد با اشاره به اینکه هم اکنون آتش نشانان در حال عملیات کاوش هستند اظهار داشت : بدلیل گستردگی آتش سوزی علت آن نیازمند بررسی های بیشتری است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.