رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار به خبرنگار ایرنا گفت: صبح جمعه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با خودرو سمند در 60 کیلومتری غرب سبزوار، هشت نفر از اعضای 2 خانواده مصدوم شدند.
محمد علی جباری ثانی افزود: مصدومان این حادثه پس از ارائه خدمات درمانی توسط سه دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر، اورژانس 115 و بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.
وی اظهار کرد: در حادثه دیگر براثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در کیلومتر 50 جاده مزبور یک مرد 35ساله مصدوم و با یک دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی سبزوار منتقل شد.
وی گفت: علت این حوادث توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در 30 کیلومتری شمال غرب سبزوار در جاده سبزوار - قوچان 6 نفر مصدوم شدند.
هادی عباس آبادی افزود: مصدومین این حادثه توسط 2 دستگاه آمبولانس راهی بیمارستان شدند.
وی اظهار کرد: همچنین یک دستگاه خودرو سواری ال 90 در 45 کیلومتری سبزوار در جاده سبزوار - نیشابور
واژگون شد که 6 مجروح بر جای گذاشت.
وی گفت: مصدومان این حادثه نیز با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای درمان به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.
در یک هفته گذشته 12حادثه رانندگی در جاده های سبزوار - شاهرود، سبزوار - بردسکن و سبزوار - نیشابور رخ داد که منجر به کشته شدن سه نفر و مصدومیت 32 نفر شد.
جمعیت هلال احمر سبزوار دارای سه پایگاه امداد و نجات در جاده سبزوار - تهران و سبزوار - بردسکن است و 23 پایگاه امداد و یک پایگاه اورژانس هوایی نیز زیر نظر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار فعالیت دارد.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
8144/7500 / 6053 خبرنگار: جواد پورسخاوت ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.