ناصر نبی زاده روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر افزود: در همینچارچوب گامهای مهم و موثری برای توسعه فرهنگی در خراسان رضوی و و شهرستانها این برداشته شده است.
وی همچنین توسعه مبانی فرهنگی، هنری و عمرانی در شهرستانها را از دغدغه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اعلام و بیان کرد: مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتباط خاصی با حوزه‌های عمومی و فرهیختگان دارند. در حوزه عمومی و فرهیختگان پرسشهای بسیاری وجود دارد که باید ضمن پاسخگویی، به نیازها و علائق هم توجه شود.
فرماندار کاشمر نیز در این نشست گفت: به ‌رغم وجود مشکلات، تعامل منطقی و خوبی در حوزه فرهنگی این شهرستان حاکم شده است. با توجه به اینکه اقبال مردم کاشمر نسبت به برنامه‌های فرهنگی باید برای رفع مشکلات این حوزه بیش از پیش تلاش کرد.
محمدحسن فرهادی همچنین بر ضرورت شتاب در راه اندازی سینمای کاشمر تاکید و بیان کرد: در عرصه‌های فرهنگی مختلف به خصوص حوزه هنر تئاتر ظرفیتهای فراوانی در این شهرستان وجود دارد لذا جهت ایجاد بسترهای لازم به ‌منظور پرورش استعداد، انگیزه و ذوق فرهنگی و هنری هنرمندان گام‌های خوبی برداشته شده است.
در این مراسم از زحمات جواد روشندل تقدیر و حسن مدرس مقدم به‌ عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر منصوب شد. کاشمر در فاصله 228 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: لیلا قرایی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7497/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.