این اداره کل روز چهارشنبه به نقل از محمدرحیم رهنما گزارش داد: این مسابقه به مناسبت بیست و دومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری ملل متحد در چنگدو کشور چین، برگزار می شود.
وی افزود: در این رقابتها با توجه به اهمیت حضور چندرسانه ایها در بازاریابی مقاصد گردشگری، به ویدئوهای تبلیغاتی جاذبه های گردشگری جوایزی اهدا می شود. همچنین تمامی ویدئوهای ارسالی در وب سایت UNWTO منتشر می شوند.
او ادامه داد: برندگان این مسابقات با رای هیات داورانی مرکب از روسای کمیسونهای منطقه ای سازمان جهانی گردشگری ملل متحد انتخاب و معرفی می شوند.
مهلت ارسال آثار و شرکت در این مسابقه ویدئویی هستم مرداد ماه آتی است. علاقه مندان جهت شرکت در این رقابت می توانند به سایت http://lmd.unwto.org/user مراجعه کنند.
سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) یک از آژانسهای رسمی سازمان ملل متحد می باشد که از سال 1945 با هدف پیشبرد و توسعه گردشگری در سراسر جهان فعالیت می کند. جمهوری اسلامی ایران سال ۱۳۹۲ به عنوان نایب رئیس مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری برگزیده شد و تا سال ۲۰۱۷ میلادی در عضویت شورای اجرایی و کمیته بررسی عضویت اعضای وابسته این سازمان حضور دارد.
۱۵۷ کشور و ۵۰۰ نمایندگی از بخشهای خصوصی، موسسات آموزشی و انجمنهای جهانگردی در سازمان جهانی گردشگری ملل متحد عضویت قرار دارند. مقر اصلی این سازمان در شهر مادرید کشور اسپانیا مستقر است.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.