سرهنگ حسین بیات مختاری روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 22 و 15 دقیقه یکشنبه گذشته امام جماعت روستای معتمدیه از توابع شهرستان فیروزه، در خیابان رازی شهر نیشابور مورد حمله و اصابت چند ضربه چاقو قرار گرفت.
وی افزود: ضاربان از محل متواری و فرد مضروب بلافاصله به بیمارستان 22 بهمن نیشابور منتقل و پرونده این حادثه نیز برای شناسایی افراد ضارب تشکیل شد.
فرمانده انتظامی نیشابور به نقل از روحانی مجروح ادامه داد: در حال عبور از خیابان متوجه توقف یک موتورسیکلت و متعاقب آن حمله فردی با افشانه فلفلی می شود. در همان لحظه دو خودرو پژو 405 و پراید 132 نیز متوقف شده و افرادی با خروج از آنها به وی حمله کرده و با چاقو چندین ضربه به بدنش وارد می کنند.
وی گفت: مصدوم مدعی است هشت نفر در این حمله شرکت داشتند و با 16 ضربه وی را مورد اصابت چاقو قرار داده اند.
سرهنگ بیات مختاری افزود: بنا به گفته فرد مصدوم ضاربان ناشناس بودند و بلافاصله پس از حمله محل را ترک کردند. فرد مصدوم در زمان حمله افراد ناشناس لباس روحانیت بر تن نداشت و امروز در جریان رسیدگی به پرونده وی مشخص شد که روحانی و امام جماعت یک روستا است. این موضوع رسیدگی به پرونده را در مسیری جدید قرار داد.
وی ادامه داد: این پرونده در حال پیگیری است و تاکنون یک نفر در همین ارتباط دستگیر شده است.
حسین محمدیمسئول روابط عمومی بیمارستان 22 بهمن نیشابور نیز بدون توضیح بیشتر، به خبرنگار ایرنا گفت: روحانی مصدوم در این بیمارستان بستری است و هم اینک وضعیت جسمی خوبی دارد لذا فردا مرخص خواهد شد.

* اظهارات فرمانده انتظامی خراسان رضوی
در همین حال فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: جستجوهای گسترده پلیس برای شناسایی عاملان حمله به روحانی آمر به معروف و نهی از منکر ادامه دارد.
فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از سردار بهمن امیری مقدم گزارش داد: ساعت 22:15 یکشنبه گذشته مردی موتورسوار به روحانی 36 ساله که امام جماعت روستای معتمدیه شهرستان فیروزه و از فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر بود در خیابان رازی نیشابور حمله کرد. پس از این اقدام سرنشینان 2 خودرو نیز در محل متوقف و روحانی جوان را با 16 ضربه چاقو مجروح کرده و به سرعت از صحنه متواری شدند.
وی افزود: دستورات لازم با توجه به حساسیت موضوع صادر و پلیس با سرنخهای موجود و ردزنی گسترده اطلاعاتی جستجوهای خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان حمله به روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر آغاز کرده است.
خبرنگاران: میترا عبداللهی و ندا جواهرفر **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7489/7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.