به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا عصمتی، در خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: این موفقیت بزرگ با همدلی مردم عراق اعم از شیعه و سنی در قالب گروههای بسیج مردمی و حشدالشعبی شکل گرفت و به هر میزان بر این اقتدار افزوده شود نابودی کامل تکفیری های وهابی نزدیکتر خواهد شد.
وی افزود: جبهه استکبار و تروریست های وهابی با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در پی رسیدن به اهداف نامشروع خود بودند اما مرجع آگاه دینی حضرت آیت الله سیستانی با فتوای وجوب کفایی جهاد، نقشی کم نظیر در اتحاد شیعه و سنی و شکستن این توطئه ایفا کرد.
عصمتی خاطر نشان کرد: گروههای حشد الشعبی در عراق با الگوبرداری از بسیج در ایران اسلامی با روحیه جهادی و انقلابی در برابر تروریست ها ایستاده و کمربند جبهه مقاومت را در منطقه غرب آسیا محکم تر از گذشته کرد‌ند.
وی بر لزوم حمایت همه جانبه از مرجعیت دینی و گروههای مقاومت بسیج مردمی در عراق تاکید کرد و پیروزی کامل بر تروریست ها را در گرو افزایش اقتدار این 2 مولفه دانست.
امام جمعه تربت حیدریه همچنین شورای نگهبان را حافظ قانون اساسی کشور خواند و گفت: شورای نگهبان با نظارت بر قوانین مجلس شورای اسلامی و تطبیق دادن آن با موازین اسلامی و قانون اساسی، به عنوان رکنی استوار، نقشی غیرقابل انکار در صیانت از دستاوردها و ارزشهای اسلامی ایفا می کند.
حجت الاسلام عصمتی تاکید کرد: نظارت استصوابی شورای نگهبان بر انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و خبرگان رهبری مانع نفوذ نااهلان در مراکز تصمیم گیری نظام می شود.
شهر 130 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری مشهد واقع است.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.