محمد بهشتی روز پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گناباد افزود: از مجموع مطالبات اداره برق بالغ بر 10 میلیارد ریال بدهی واحدهای تولیدی است. این واحدها هفت دهم درصد مشترکان برق گناباد را تشکیل می دهند ولی 17 درصد مجموع برق شهرستان را مصرف می کنند.
وی بر همکاری اداره برق گناباد برای استهمال بدهکاری واحدهای صنعتی تاکید و بیان کرد: اما برخی مدیران این واحدها حتی تمایلی به خواندن و آگاهی از میزان قبضهای مصرفی برق نداشته و توجه چندانی به این مساله ندارند.
رئیس اداره برق گناباد افزایش مطالبات و هزینه نگهداری تاسیسات را از مشکلات مهم تامین و توزیع برق این شهرستان ذکر و بیان کرد: تداوم پدیده خشکسالی، وزش توفان شن و گرد و خاک موجب افزایش 20 درصدی هزینه نگهداری سالانه تاسیسات تامین برق مناطق شهری و روستایی شده است.
فرماندار گناباد هم در این نشست سختگیری بانکها در پرداخت تسهیلات رونق اقتصادی و تولید به واحدهای تولیدی و وجود برخی مشتریان بدحساب بانکی را از تنگناهای مهم در کندی روند پرداخت تسهیلات به کارآفرینان و سرمایه گذاران این شهرستان ذکر کرد.
محمدعلی نبی پور گفت: برخی مشتریان بدحساب بانکی با سوء استفاده از بازدارندگی ناکافی قوانین و مقررات اهتمام لازم را به بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی ندارند.
شهرستان گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.