به گزارش ایرنا همزمان با سالروز به شهادت رسیدن مردم مشهد در پی اعتراض به کشف حجاب توسط عوامل رضا خان، بانوان محجبه قوچان عصر چهارشنبه در مسیر میدان امام خمینی (ره) تا باغ ملی این شهر راهپیمایی کردند.
آنان با شعارهایی نظیر 'حسین حسین شعار ما، حجاب افتخار ما'، 'خواهرم حجاب تو زینت است' و 'خوشنودی پیامبر حجاب است، حجاب است'، بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تأکید کردند.
در پایان این راهپیمایی بانوان قوچان در باغ ملی تجمع کرده و بیانیه ‌ای در زمینه توجه به عفاف و حجاب و اهمیت پوشش اسلامی در جامعه به ‌ویژه در میان بانوان صادر کردند.
دبیر ستاد عفاف و حجاب قوچان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده در قوچان معرفی زن و نقش مؤثر عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده است.
سیده عفت موسوی نژاد با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم و در اتاق ‌های فکر، حریم خانواده را هدف قرار داده است افزود: وجود مردان و زنان عفیف بسیاری از معضلات جدی جامعه همچون طلاق را از بین می برد.
وی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر، پاسخ به شبهات جوانان در زمینه عفاف و حجاب، برگزاری جلسات فرهنگی در ادارات از جمله برنامه‌ های امروز در این شهرستان بود.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه‌ های خبری و تصویری فعال است.
7501 / 6053 خبرنگار: حبیبه احسنی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.