سه نفر در حوالی روستای گراخک شاندیز خراسان رضوی به جان یک وکیل دادگستری و خانواده اش حمله ور شدند.

حسین رضایی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این اتفاق روز پنجشنبه نهم تیرماه سال جاری در روستای گراخک شاندیز حوالی ساعت ۲ نیمه شب رخ داد.

این وکیل دادگستری خاطرنشان کرد: سه مرد که صورت‌های‌شان را پوشانده بودند به منزل من یورش بردند و یکی از ضربات چاقوهای‌شان به قسمت فوقانی قفسه سینه و یکی دیگر به پشت کتفم اصابت کرد.

وی ادامه داد: پس از این حملات مهاجمان فرار کرده و در حالیکه که غرق خون بودم خود و خانواده ام را به کلانتری شاندیز رساندم تا سریعا علاوه بر امنیت خانواده ام موضوع پیگیری شود.

رضایی گفت: روز بعد به پزشکی قانونی‌مراجعه و سپس نامه را به کلانتری تحویل داده و صورت جلسه‌ای مشتمل بر جزئیات بیشتر موضوع در این زمینه تنظیم شد.

این وکیل دادگستری خاطر نشان کرد: روز شنبه دوباره به کلانتری مراجعه کردم که برگ بازجویی از شاکی تنظیم و نامه‌ای خطاب به اداره آگاهی طرقبه و شاندیز صادر و در خواست بازبینی صحنه جرم صادر شد.

وی تصریح کرد: روز یکشنبه نیز بازبینی از صحنه جرم انجام و نمونه از خون‌های ریخته شده برداشته شد.

رضایی اظهار کرد: با تشکر از تلاش‌های صورت گرفته انتظار می‌رفت ماموران نیروی انتظامی در ساعات اولیه، اقدام مناسب تری در خصوص امکان دستگیری مهاجمین انجام می دادند.

این وکیل دادگستری افزود: امیدواریم این پرونده هرچه سریع تر با دستگیری مهاجمان به نتیجه مناسبی ختم شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.