علی میری عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این آتش سوزی عصر امروز رخ داد و آتش نشانان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد : کانون آتش واحد مسکونی واقع در طبقه دوم این مجتمع چهار طبقه بود و آتش سوزی در شرایط توسعه به سازمان اعلام شده بود.
وی با بیان اینکه این واحد مسکونی به طور کامل زیر آتش رفته بود و آتش در حال سرایت به تراس طبقه سوم و نمای ساختمان بود ، گفت : آتش به سرعت توسط آتش نشانان مهار شد.
میری با بیان اینکه عملیات اطفا و جستجو در این مجتمع حدود سه ساعت به طول انجامید ، ادامه داد :سه کودک به همراه مادرشان در طبقه چهارم و مادر و فرزندی نیز که در طبقه سوم در میان دود محبوس شده بودند به سرعت با تلاش آتش نشانان به بیرون از مجتمع منتقل و برای درمان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.
وی با بیان اینکه واحد مسکونی که کانون آتش بود به طور کامل سوخته است ، خاطرنشان کرد : علت وقوع این آتش سوزی در دست بررسی است.
به گفته شاهدان ماجرا این مجتمع مجهز به سامانه اعلام حریق نبوده و سامانه اطفای حریق نیز فعال نبوده است.
شهر جدید گلبهار در 35 کیلومتر شمال غربی شهر مشهد بعنوان یکی ازشهرهای اقماری درمحور مشهد –قوچان است که ازجنوب به سلسله جبال کوههای بینالود و از شمال به رشته کوههای هزارمسجد و کشف رود منتهی می شود وهمجواربا شهرستان چناران وشهرگلمکان می باشد.
خبرنگار : ندا جواهرفر ** انتشاردهنده : علی حیدر شاه حسینی
7505/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.