سعید صفایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک هزارو 490 مورد سرقت دریچه های چدنی منهول های فاضلاب و حوضچه های شرکت آب و فاضلاب از سال گذشته تاکنون در مشهد رخ داده است.
وی از برخورد جدی با سارقان خبر داد و اضافه کرد: سعی شده علاوه بر غیرقابل بازیافت و نا ممکن کردن جدا سازی درب ها از محل؛ تا حد زیادی جلوی این سرقت ها گرفته شود.
صفایی اظهار کرد: تعرض و تخریب شبکه، سرقت متعلقات تاسیسات آب و فاضلاب، تخلیه فاضلاب تانکری در منهول های فاضلاب و حفر چاه غیرمجاز در حریم چاه ها یا قنوات از مهمترین جرائمی است که در سطح حوزه خدماتی توسط مشترکین صورت می گیرد.
مدیر حوزه حقوقی شرکت آب و فاضلاب مشهد پیرامون جرائم مربوط به انشعابات غیر مجاز آب در سطح شهر نیز گفت: از ابتدای سال 95 تا کنون بیش از 12 هزار رشته انشعابات غیر مجاز آب در مشهد شناسایی شده است که موفق شدیم با انجام مراحل قانونی پنج هزار و 789 رشته از این انشعابات را مجاز کنیم.
وی خاطر نشان کرد: میزان انشعاب غیر مجاز در سال 95 موجب هدر رفت بیش از هشت میلیون مترمکعب آب شد که نشان از آسیب هایی است که این بخش به منابع آبی وارد می کند.
با بیان اینکه تعداد مشترکان این شرکت تا پایان تیرماه جاری به بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر رسیده، اظهار کرد: 99 درصد مردم مشهد تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب هستند لذا این شرکت دومین شرکت خدماتی کشور است.
شرکت آب و فاضلاب مشهد در سال 1371 از شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی جدا شد و به طور مستقل به مسائل مربوط به شبکه آب و فاضلاب مشهد رسیدگی می کند
خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده:‌علی حیدر شاه حسینی
7495/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.