جانشین معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از این عملیات دیروز و در برجی 13 طبقه واقع در بلوار شهید صادقی با حضور 40 آتش نشان زن و مرد بت استفاده از 9 خودرو آتش نشانی برگزار شد.
آتشپاد دوم مجید شادی ادامه داد: سه عملیات دیگر امروز در منطقه های نوغان، توس، و سد کارده برگزار شد که شامل آتش سوزی و اطفای آن در یک مجتمع اقامتی، تصادف و نجات افراد محبوس شده در داخل خودرو و عملیات غواصی بودند.
وی گفت: در سه عملیات امروز 41 نفر از نیروهای زبده در امر غواصی و آتش نشانان به همراه 9 خودو آتش نشانی حضور داشتند. در این مانورها نیروهای عملیاتی توان خود را در مقابله با حوادث به نمایش گذاشتند.
او افزود: مانورهای حریق و امداد و نجات در ساختمانهای بلندمرتبه و در موقعیتهای گوناگون نقش مهمی در افزایش آمادگی آتش نشانان در مواجه با حوادث احتمالی دارد. در این مانورها نکات مختلف و جدید آموزشی نیز به آتش نشانان ارائه شد.
هزار و 300 آتش نشان در قالب 48 ایستگاه در سطح کلانشهر مشهد خدمت می کنند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.