انوشیروان محسنی عصر چهارشنبه در مراسم بهره برداری از یک هزار واحد مسکونی برای خانواده های بیش از دو معلول که به صورت ویدئو کنفرانس با محوریت شهررضویه خراسان رضوی برگزار شد، افزود: تاکنون یک هزار و 700 واحد از محل توافقنامه مذکور در کشور بهره برداری شده است.
وی بیان کرد: تفاهم نامه پنج جانبه بین وزارت راه شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، انجمن خیرین مسکن ساز، بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی از ابتکارات و اقدامات خوب نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بسیاری از خانواده های توان جو از نعمت مسکن بهره مند شدند.
وی اظهار کرد: وظیفه نهادهای انقلابی ودولتی رسیدگی به مددجویان و آسیب دیدگان اجتماعی و تامین نیازهای آنها در بخش های مختلف است.
رئیس سازمان بهزیستی اظهار امیدواری کرد: باقی نیازهای خانواده های مددجویان را بتوان از محل اقدامات مشارکتی نظیر تفاهم نامه پنج جانبه مذکور تامین کرد.
استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: وقتی مردم و مسئولان در کنار هم قرار گیرند مشکلی نیست که حل نشود و فلسفه کار مدیران حل مشکلات مردم است.
علیرضا رشیدیان افزود: تامین زیر ساختهای مناطق محروم خراسان رضوی آغاز شده است و تاکنون در حوزه خدمات برق و راه سازی و سایر زیر ساختها اقدامات مطلوبی انجام گرفته است
وی گفت: امروز هم زمان با بهره برداری از 30 واحد مسکونی برای خانواده بیش از دو معلول در رضویه 50 واحد نیز به طلاب حوزه علمیه در این شهر واگذار می شود.
استاندار با اشاره به مشکلات مربوط به کمبود خدمات رو بنایی مانند مسجد و مدارس در شهر رضویه اظهار امیدواری کرد که هرچه سریعتر این مشکلات و دغدغه مربوط به مسکن طلاب و مردم در منطقه رضویه حل کرد.
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
7495/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.