حسن عباسی عصر سه شنبه در 'همایش بازخوانی قیام گوهرشاد' در مشهد افزود: رهبر معظم انقلاب که ادامه دهنده واقعی راه امام خمینی(ره) هستند در یک اتاق ساده و بی آلایش نشسته و سران کشورهای دنیا به محضر ایشان می آیند در حالی که محمدرضا پهلوی در آن کاخهای سلطنتی خود هر کاری انجام می داد با اجازه غربیها بود.
وی ادامه داد: دشمنان با ساخت مستندهای مختلف به دنبال تطهیر رژیم شاهنشاهی هستند در حالی که اگر خاطرات نزدیکان به دربار پهلوی و انواع فساد آنها را جوانان بخوانند بی اعتباری فیلمهای غربی را آشکار می کند.
او گفت: دشمنان از راههای مختلف بدنبال نفوذ در بخشهای گوناگون کشور هستند. سازمانهای بین المللی و مخاطرات آنها را باید بازخوانی کنیم زیرا این سازمانها نقش سازنده ای در مناسبات کشور ایران و جهان ایفا نکرده اند.
وی افزود: پیگیری خواسته های دشمنان از طریق برخی اساتید دانشگاهی یکی از راههای نفوذ است. نهاد ولایت فقیه، حضور جوانان مومن، متعهد و انقلابی و وجود مولفه های بنیادین فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت در جامعه باعث شده دشمنان بازگشت ایران به عصر نوکری آمریکا را در خواب ببینند.
عباسی ادامه داد: بازگشت به شرایط قبل از انقلاب امکانپذیر نیست و مردم ایران زیر بار سلطه نمی روند زیرا امروز الگوی ملت و آزادیخواهان جهان افرادی چون سردار قاسم سلیمانی هستند و نه اینکه مانند زمان شاه، افرادی مثل ژنرال تیتو در یوگسلاوی، مائو در چین و کاسترو در کوبا الهامبخش جوانان باشند.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران همه چیز غرب، کفر و نظام فرهنگ اشرافیگری رابه چالش کشید و بزرگترین تهاجم فرهنگی بر ضد غرب بود. تا زمانی که انقلابیون دیگر کشورها فعال باشند و جمهوری اسلامی دوام داشته باشد این تهاجم نیز ادامه دار است.
او افزود: حرکت انقلاب اسلامی کشورهای مختلف منطقه خلیج فارس و آفریقا را به حرکت در آورده و اکنون در موضع حمله قرار داریم نه اینکه در وضعیت دفاع باشیم. نخستین بار است که در طول تاریخ بشر 2 عبد صالح خدا آرزوی پیامبران و امامان(ع) را به مدت 38 سال است پیاده می کنند در حالی که پیش از این هیچکدام از پیامبران و ائمه(ع) جز مدت کوتاهی حکومت را در دست نداشتند.
همایش یک روزه بازخوانی قیام مسجد گوهرشاد با حضور 570 نفر از مربیان صالحین و فعالان فرهنگی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.