آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی روز سه شنبه در دیدار با مدیران شرکت کننده در نشست اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی در مشهد افزود: در این زمان که زمینه پذیرش مسائل اسلامی در دنیا و ابزار آن با توسعه ارتباطات فراهم‌ شده رسالت انجام این کار بر دوش رسانه های اسلامی است.
وی ادامه داد: اهرم اصلی و ابزار ما در اجرای این رسالت جریان رسانه‌ای در جهان اسلام است که در صف مقدم مقابله با جریان رسانه ای غرب قرار دارد.
امام جمعه مشهد گفت: شناخت شگردهای رسانه ای امپراطوری دشمن از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود. شناخت این امپراتوری رسانه‌ای پیش از انجام هرگونه اقدام مهمترین نکته ای است که باید انجام دهیم.
وی افزود: آماده‌سازی جریانهای اجتماعی برای پیشبرد اهداف استکباری، پیشگیری از بیدارسازی‌ و توجه مردمی به سلسله مسائل پشت پرده 2 کاری است که امپراتوری رسانه‌ای غرب برای اجرای مقاصد خود در عرصه‌های سیاسی انجام می دهد.
آیت الله علم الهدی ادامه داد: ایران و مردم نظام اسلامی جامعه هدف دشمن در القائات رسانه ای آنها هستند و جاده مسیر مقاومت هموار نیست بلکه پر از سنگلاخ است و انجام این رسالت نیازمند ایستادگی و مقاومت جدی است.
نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی که با حضور 600 میهمان داخلی و خارجی و 230 شبکه از 36 کشور از دهم تیر ماه در مشهد آغاز شد امشب به کار خود پایان می دهد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.