محمد سهیلی نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این نشست گفت: دفاتری که در ارزیابی عملکرد یک ساله مطابق با شاخصهای سنجش دفاتر امتیاز بین 40 تا 50 کسب کنند به مدت سه ماه از فعالیت معلق خواهند شد. این دفاتر چنانچه در ارزیابی بعدی به امتیاز 50 نرسند از فهرست دفاتر حذف خواهند شد.
دیگر عضو شورای شهر مشهد نیز در خصوص این لایحه گفت: تخلفات متعددی در دفاتر پیشخوان انجام می شود لذا باید نسبت به عملکرد آنها بررسی بیشتر صورت گیرد.
محمدرضا دیمه کار افزود: برای ارزیابی دفاتر پیشخوان باید بحث تخصصی عملکرد و مباحث مالی مردم مورد توجه قرار گیرد. نباید ملاک و شاخص امتیازدهی پوشش کارکنان و مانتویی یا چادری بودن آنها باشد.
یکی دیگر از اعضای شورای شهر مشهد نیز گفت: ارزیابی دفاتر پیشخوان نباید فقط بطور کمی باشد بلکه امور کیفی نیز مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی افزود: مراجعه کنندگان زیادی از برخورد کارکنان این دفاتر گلایه دارند و باید ارزیابی متناسب با عرف و رضایت مردم باشد.
خلیل موحد دیگر عضو شورای شهر مشهد نیز گفت: در طول یک سال و نیم 120 دفتر پیشخوان تعطیل شده اند و این امر منجر به بیکاری عده ای می شود.
در پایان امتیازبندی و ارزیابی دفاتر پیشخوان برای ادامه فعالیت مصوب شد. 300 دفتر پیشخوان شهرسازی در سطح کلانشهر مشهد فعالیت می کنند.
همچنین هبه یک ساختمان متعلق به شهرداری به موسسه فرهنگی از دیگر مصوبات امروز شورای شهر مشهد بود. طبق این مصوبه زمینی متعلق به شهرداری با هزار و 337 مترمربع مساحت در بلوار امت به موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام به مدت 10 سال واگذار و در قبال اجاره بها، خدمات فرهنگی از این موسسه دریافت خواهد شد.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.