هادی محمدی روز دوشنبه در دومین روز نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی در مشهد افزود: ترامپ به عنوان رئیس جمهوری که مظهر قدرت باشد دیگر مطرح نیست و نوعی اختلاف بین رئیس جمهور و ساختار آمریکا وجود دارد. بیان ترامپ در سخنرانیهای تبلیغاتی اش مشخص کرد که 50 درصد جنگ افزارهای ارتش آمریکایی فرسوده هستند.
وی ادامه داد: همچنین شرکای آمریکا به عنوان یکی از ابزار قدرت این کشور در وضعیت غیرسازنده با آمریکا به سرمی برند و هم اکنون آن کشور نسبت به شرکایش احساس خوشایندی ندارد.
او گفت: رژیم صهیونیستی یکی از مهمترین شرکای آمریکاست که هم اکنون در بدترین شرایط خود در 70 سال اخیر به سر می برد و به شرایط ابزاری تبدیل شده است. این رژیم پوشالی نیازمند حمایت غرب است و اگر از سمت غرب حمایت نشود فرسوده خواهد شد.
وی به وجود موازنه قدرت در منطقه خاورمیانه اشاره و بیان کرد: به دلیل وجود موازنه قدرت در منطقه آمریکا نمی تواند به تنهایی راجع به کشورهای این ناحیه تصمیم گیری کند لذا به صورت نیابتی وارد جنگ می شود.
او افزود: هم اکنون در پی اجرای سیاستهای نادرست ظرفیتها و قدرت آمریکا نسبت به 2 دهه قبل کاهش یافته است.
نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی با حضور 600 میهمان داخلی و خارجی و 230 شبکه از 36 کشور تا 13 تیر جاری در مشهد ادامه دارد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.