روبرت فانیتا روز دوشنبه در دومین روز نهمین اجلاس رادیو و تلویزیونهای اسلامی در مشهد افزود: هم اینک قوانین بین المللی زیر فشار دولت آمریکا است. در حالی که نقض تعهدات بین المللی باعث انزوا می شود دونالد ترامپ در آمریکا در همین مسیر گام بر می دارد.
وی ادامه داد: لشکرکشی به مناطق مختلف جهان، کشتار افراد بیگناه در ویتنام، خلیج فارس، عراق، افغانستان و دیگر کشورها توسط سربازان انسان نما و پهبادهای آمریکایی هیچ نامی جز غارت با هدف سلطه ندارد. آمریکا و شرکای صهیونیستی و همدستانش همچون داعش زندگی را بر مردم عراق، سوریه، یمن و فلسطین تلخ کرده اند.
او گفت: رئیس جمهور جدید آمریکا فردی رویاپرداز است و بگونه ای سخن می گوید که همسطح سخن کودکان است و طوری از جنگ حرف می زند که انگار یک بازی بچه گانه می باشد.
وی همچنین اظهار کرد: ایران به تعهدات خود در برجام پایبند بوده و ضروری است آمریکا نیز در قبال تعهداتش پایبند باشد. ایران کشوری نیست که بر خلاف معاهدات بین المللی کاری انجام دهد و یا آنها را نقض کند.
نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی با حضور 600 میهمان داخلی و خارجی و 230 شبکه از 36 کشور تا 13 تیر ماه در مشهد ادامه دارد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: حسین عباسی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7507/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.