محمد الحمد روز دوشنبه در دومین روز اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی در مشهد افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و همپیمانانشان در منطقه نقشه های مختلفی برای اختلاف افکنی بین مسلمانان و تضعیف آنها پیاده می کنند که ایجاد تروریسم داعش یکی از آنها است.
وی ادامه داد: آمریکا و حامیانش در عراق از طریق تروریست پروری به دنبال تجزیه آن کشور هستند و این مسیر را از طریق گروههای تکفیری و تروریستی دنبال می کنند.
او گفت: رسانه اسلامی به عنوان پایه های اصلی حقیقت گویی نقش موثری در اطلاع رسانی در خصوص اهداف شوم دشمنان دارد مخصوصا که سیطره رسانه های استکباری شکسته شده است.
مدیر شبکه آفاق عراق افزود: شلیک موشکهای ایران به مقر تروریستهای داعش زمینه ساز پیروزی مردم عراق بر دشمنان خود شده است. جمهوری اسلامی ایران از دوستان و حامیان واقعی مردم عراق است.
نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با حضور 600 میهمان داخلی و خارجی و 230 شبکه از 36 کشور تا 13 تیر ماه در مشهد ادامه دارد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: حسین عباسی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7507/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.