به گزارش ایرنا، 'علی شلاح' شنبه شب در مراسم افتتاح هفتمین بازار فیلم کشورهای جهان اسلام و ششمین نمایشگاه فناوری رسانه در مشهد افزود: امروز جبهه مقاومت در عراق وضعیت بسامان و مطلوبی دارد و این کشور از تاریکی و ظلم عبور کرده است.
وی اظهار کرد: با مقاومت و ایستادگی مردم عراق در برابر ظلم دیگر تروریست ها بر کشور مسلط نخواهند شد و این بزرگترین دستاورد مقاومت مردم عراق است.
وی گفت: تروریست های تکفیری کشور عراق را تا مرز نابودی پیش بردند و با بمب گذاری های متعدد و تفرقه افکنی در صدد برهم زدن آرامش و اتحاد مسلمین برآمدند.
رئیس شبکه رسانه ای عراق ادامه داد: مقاومت و تلاش ملت عراق باعث شد کشور از چنگ تروریست ها خارج شود.
وی همچنین مشهد را انتخاب مناسب برای پایتخت فرهنگی جهان اسلام دانست و افزود: رسانه ها باید تلاش کنند قابلیت های مذهبی و فرهنگی مشهد را به جهان اسلام بشناسانند و پاسخ کسانی را که درصدد ارائه تصویر نامناسب از ایران و جهان تشیع هستند، بدهند.
وی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه فناوری های رسانه ای و برگزاری بازار فیلم کشورهای اسلامی در مشهد می ‌تواند به وحدت و همگرایی مسلمین و همسویی رسانه های کشورهای اسلامی برای ارائه محصول مشترک به جهان کمک کند.
ششمین نمایشگاه فناوری های رسانه ای و هفتمین بازار فیلم کشورهای اسلامی در مشهد در راستای برنامه های مشهد 2017 و رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام، شنبه شب با حضور مسئولین کشوری و استانی و مدیران بیش از 200 رسانه عضو اتحادیه فرهنگیان، فیلمسازان و هنرمندان از 31 کشور برپا شد.
این نمایشگاه تا 14 تیر ماه در مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی دایر است.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.