حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر جمعه در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مشهد افزود: بنیه دفاعی و موشکی ایران برای جنگیدن نیست، بلکه برای نجنگیدن است.
وی اظهار کرد: امروز ایران به لطف تلاش نیروهای گمنام عرصه دفاعی، از قدرت بازدارندگی و امنیتی بسیار خوبی برخوردار است.
وی گفت: هرچه مردم احساس خدمتگزاری خالصانه و دغدغه برای گره گشایی از کارشان را در میان مسئولان ببینند، همانقدر اعتمادشان به کارآمدی نظام بیشتر می شود که این امر با امنیت ملی کشور در ارتباط است.
حجت الاسلام رئیسی افزود: ایران اسلامی به رغم همه تهدیدها و فشارهای سیاسی و اقتصادی و وجود دشمنانی که در اطراف آن خیمه زده اند٬ از امنیت پایدار و مستحکم برخوردار است که اگر غیر از این بود دشمنان برای تهاجم به کشور لحظه ‌ای درنگ نمی‌ کردند.
وی اظهار کرد: عربده‌ هایی که مقامات سعودی در دنیا می‌ کشند نیز از روی عجز است٬ آنان جرأت و توان رویارویی با ایران مقتدر را ندارند، در غیر این صورت از حمله به ایران خودداری نمی کردند.
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در سفر اخیر به مشهد روز جمعه از نقاط مختلف از جمله حاشیه این شهر بازدید کردند و طی نشست هایی با مسئولین خراسان رضوی در جریان مشکلات این استان قرار گرفتند.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.