آیت الله علی اصغر باغانی چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی هفتم تیرماه سال 1360 در جمع مردم سبزوار افزود: مرحوم بهشتی در دوران حیات خود تلاش زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی کرد و با تلاش این شهید عزیز انجمنهای اسلامی در راستای اشاعه افکار و اندیشه های امام خمینی(ره) و مبانی انقلاب اسلامی تشکیل شد.
رئیس شعبه سیزدهم دیوان عالی کشور افزود: تلاشهایی از سوی منافقین و ایادی آنان برای بدنام کردن شهید بهشتی انجام می شد اما هربار مردم انقلابی در برابر این افراد می ایستادند. آن شهید با وجود هجمه ها علیه وی در برابر منافقان و دشمنان انقلاب با تواضع و فروتنی برخورد می کرد و همواره راه بازگشت به سمت انقلاب را برای آنها باز می گذاشت.
آیت الله باغانی افزود: شهید بهشتی در طول زمان حیاتش تلاش زیادی برای تربیت جوانان انقلابی داشت و با هدف بهره برداری از تفکرات و اندیشه های جوانان ارزشی جهت ایجاد حزب جمهوری اسلامی اقدام کرد. دشمن و منافقان نتوانست تلاشهای این شهید بزرگوار را تحمل کند و به همین دلیل در یکی از حساسترین سخنرانیهای ایشان در دوران پس از عزل بنی صدر او را به شهادت رساندند.
همرزم شهید آیت الله دکتر بهشتی ادامه داد: امروز هم عده ای نمی توانند تلاشهای قوه قضاییه را که یادگار دکتر بهشتی است تحمل کنند و به هر نحوی تلاشهای این قوه را مورد هجمه قرار می دهند و نسبت به آن سیاهنمایی می کنند.
وی گفت: امروز به برکت خون شهید بهشتی، شهدای انقلاب اسلامی و در سایه مجاهدتهای مدافعان حرم جمهوری اسلامی اوج اقتدار است و شلیک 6 موشک به مواضع داعش را می توان بهترین نشانه برای این قدرت و اقتدار دانست.
خبرنگار: جواد پورسخاوت **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
8144/7500/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.