به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز چهارشنبه در مراسم گرامی داشت سالروز شهادت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر در گناباد افزود: راه اندازی بدون برنامه و توجیه اقتصادی موسسه های مالی و اعتباری موجب بروز مشکلات در ادامه فعالیت و همچنین برای سپرده گذاران آنها می شود.
وی افزایش نظارت بر موسسه های مالی و اعتباری را از درخواستها و دغدغه های عمومی دانست.
وی افزایش بازاریابی های شبکه ای و اینترنتی را نیز از دیگر مشکلات و آسیبها دانست و خواستار افزایش نظارت مسئولان ذیربط از جمله دستگاه قضایی نسبت به اینگونه فعالیتها شد.
حجت الاسلام صادقی نسب اظهار کرد: پیشگیری از جرم و قوانین قضایی باید به گونه ای از بازدارندگی لازم برخوردار باشد که مجرمان حاضر به تکرار عمل مجرمانه نشوند و از انجام دوباره آنها احساس خطر کنند.
وی با قدردانی از توجه دستگاه قضایی این شهرستان نسبت به حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر افزایش توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را خواستار شد.
وی همچنین ایمان و تعهد، روشنفکری، آگاه بودن به اقتضائات زمان، آشنایی کافی به علوم روز در کنار علوم و دروس حوزوی، صبر و استقامت، بصیرت ولایت مداری و ایستادگی در راه ولایت فقیه و خط امام خمینی (ره) را از جمله خصوصیات شهید بهشتی دانست.
حجت الاسلام صادقی نسب گفت: شهید بهشتی در برابر افرادی که به دنبال انحراف در باور و مسیر صحیح مردم و جامعه بودند، قاطعانه ایستادگی می کرد و به همین دلیل مورد کینه منافقان قرار گرفت و جان خود را در راه دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی نثار کرد.
7545/2095/ 6053 خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.