* روزنامه شهرآرا
این روزنامه با روتیتر 'شهردار مشهد با اشاره مجدد به ورود فراقانونی دیوان محاسبات از پرونده سازی سیاسی دستگاههای دولتی علیه مدیران خدمت گزار انتقاد کرد' تیتر زد: حکم محرمانه در دست رسانه ها.
عکس نخست شهرآرا نیز تصویری از شهرک تاریخی مشهد دوست داشتی با تیتر 'نمایش زندگی در شهرک تاریخی مشهد' است.

* روزنامه اتفاقیه
این روزنامه در تیتر نخست خود نوشت: کاهش 60 درصدی جرائم خاص در استان.
عکس نخست اتفاقیه نیز نمایی عمومی از مشهد است با تیتر: مشهد نیازمند تنفس سیاسی و اجتماعی.

* روزنامه قدس
این روزنامه به نقل از حجت الاسلام رئیسی نوشت: بستن باب نقد موجب تباهی جامعه است. عکس نخست قدس نیز تصویری از پارلمان اروپا با تیتر 'سرایت بد عهدی به اروپا' شده است.

* ویژه نامه خراسان روزنامه قدس
این ویژه نامه در تیتر نخست نوشت: پرداخت وام به زلزله زدگان سرعت گرفت. عکس نخست این نشریه نیز تصویری از بقایای تاریخی سه هزار ساله مکشوفه در نیشابور است با تیتر: عصر آهن در دل نیشابور.

* روزنامه خراسان
این روزنامه عکس نخست خود را به مراسم نماز عید فطر اختصاص داد و در تیتر نخست نوشت: رهبر انقلاب با اشاره به دستاوردهای ملت ایران در انتخابات، ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز قدس و تهاجم سپاه به دشمنان، تاکید کردند وحدت لازمه حفظ ذخایر اجتماعی و معنوی.

* ویژه نامه خراسان رضوی
این ویژه نامه به نقل از دادستان مشهد با اشاره به عدم بازدهی پروژه بزرگراه کمربند جنوبی نوشت: هدر رفت صدها میلیارد از جیب مردم. عکس نخست این نشریه هم تصویری از نماز عید فطر در حرم مطهر رضوی است که با عنوان 'شکوه بندگی' همراه است.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.