به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی امیدوار افزود: همزمان با تعطیلات عید فطر و افزایش سفر های جاده ای به منظور تسهیل در تردد و پیشگیری از تصادفات جاده ای، تردد موتورسیکلت به جز موتور سیکلتهای انتظامی و امدادی از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه 10 تیر ماه در جاده های قوچان - مشهد، سبزوار - مشهد و تربت حیدریه - مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.
وی اظهار کرد: در همین راستا تردد انواع تریلی و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 الی 24 روزهای یکشبنه، سه شنبه و جمعه هفته جاری در جاده های قوچان - مشهد، سبزوار - مشهد، و تربت حیدریه - مشهد و بالعکس ممنوع است.
وی از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از شتاب و عجله در رانندگی بپرهیزند.

* محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در مشهد
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی نیز گفت: همزمان با برگزاری نماز عید سعید فطر محدودیت های ترافیکی در هسته مرکزی شهر مشهد اجرا می شود.
سرهنگ علیرضا حاجی زاده افزود: در این راستا از تردد و توقف خودروها و موتورسیکلت ‌ها در اطراف حرم مطهر رضوی از ساعت 2 بامداد روز عید تا پایان مراسم نماز عید فطر جلوگیری می شود.
وی اظهار کرد: در این مدت تردد و توقف در 2 سمت خیابان های شیرازی، نواب صفوی، میدان طبرسی تا حرم مطهر رضوی، خیابان امام رضا (ع) از تقاطع دانش تا میدان بیت المقدس و زیرگذر و روگذر حرم مطهر رضوی ممنوع می باشد.
وی گفت: همچنین از ساعت پنج صبح روز عید تا پایان اقامه نماز عید فطر تردد وسایل نقلیه در تمام معابر منتهی به حرم مطهر رضوی ممنوع است.
7498/ 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.