مهدی سلاطین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزشگاه ثامن نیز از این امر مستثنی نیست بنابراین تنها قادر به میزبانی دیدارهای یکی از تیمهای لیگ برتری فوتبال مشهد است.
وی ادامه داد: ورزشگاه ثامن مشهد تنها ورزشگاه لیگ برتری است که دیدارهای دو تیم لیگ برتر در آن انجام و همین موضوع موجب تسریع در فرسودگی آن می شود.
مدیر مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) مشهد در ادامه نصب چمن جدید برای این ورزشگاه را نیازمند 25 میلیارد ریال اعتبار ذکر و بیان کرد: با همت اداره ورزش و جوانان اسکوربرد(بازی نما)، نورافکن و سامانه صوتی ورزشگاه برای فصل جدید لیگ برتر بازسازی خواهد شد اما نصب چمن جدید خارج از توانایی این اداره و نیازمند کمک وزارتخانه است.
وی همچنین گفت: تیمهای لیگ برتری پدیده و سیاه جامگان اجاره ای بابت برگزاری دیدارهایشان به مجموعه ثامن پرداخت نمی کنند. اجاره هر ورزشگاه برای هر دیدار 300 تا 500 میلیون ریال است که اگر این مبلغ از سوی هر دو تیم پرداخت می شد بسیاری از مشکلات کنونی وجود نداشت.
سلاطین نیاز مالی برای اداره ورزشگاه ثامن را سالانه پنج میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: در صورت برگزاری فشرده رقابتهای لیگ برتر و تامین نشدن منابع مالی این ورزشگاه در سالهای آتی قادر به میزبانی هیچیک از تیم های لیگ برتری نخواهد بود.
ورزشگاه ثامن الائمه مشهد سال 1382 در وسعت 400 هکتار در 20 کیلومتری شهر مشهد تاسیس شد.
خبرنگار: حسین عباسی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.