اسماعیل بهمن آبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران زمان اجرای این طرح را اول تیر تا پایان شهریور ذکر و بیان کرد: در این چارچوب به منظور ارائه خدمات امدادی و کمک به هموطنان نیروهای امداد و نجات در قالب پایگاههای امداد و نجات در جاده‌ها مستقر هستند.
وی افزود: به همین منظور 25 پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری، 9 پایگاه موقت و دو پایگاه کوهستان در جاده های خراسان رضوی برپا شده اند.
معاون جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: همچنین 22 کشیک 24 ساعته امداد و نجات در شعبه ها، یک گروه آماده واکنش سریع، یک پایگاه امداد و نجات هوایی به همراه یک فروند بالگرد، مرکز کنترل و هماهنگی عملیات در مشهد، مرکز آماده‌باش آنست(سگهای زنده یاب) و 27 مرکز انبارهای امدادی در قالب طرح تابستانه امداد و نجات در این استان فعال هستند.
وی گفت: 201 نفرروز امدادگر، نجاتگر داوطلب و نیروهای عملیاتی کادر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در جاده‌های این استان مشغول فعالیت و خدمات‌ دهی هستند لذا همه مردم و به ویژه مسافران می توانند در صورت بروز حادثه در جاده‌ها، از طریق تماس با شماره تلفن 112 از خدمات طرح تابستانه نجات و امداد برخوردار شوند.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.