سید احسان قاضی زاده روز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس در شهر سرخس افزود: اسرائیل، محصول این پروتکل و تفکر جعلی است و ریشه در جریانی دارد که مبانی آن قتل،جنایت، ترور و تجاوز است و همین جریان در سابقه شیوخ و امرای عربستان سعودی نیز وجود دارد.
او اظهار کرد: از زمانی که رژیم غاصب اسرائیل در منطقه حضور یافته است خاورمیانه و کشورهای منطقه ناامن شده اند.
وی راهپیمایی روز جهانی قدس را نماد اقتدار ملی عنوان کرد و گفت: فلسطینیان سال‌های سال نه خاک داشتند و نه سرزمین و در کشورهای عربی آواره بودند تا آن‌ها را به آمریکای جنوبی فرستادند و وقتی فلسطین از فلسطینیان خالی شد، از اقصی نقاط دنیا جمعیت آوردند تا این حکومت جعلی شکل گرفت.
قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: بعد از نبردهای طولانی فلسطینیان و حامیان این کشور مظلوم و بی دفاع با اسرائیل ، امروز تیمی فلسطین را مدیریت می‌کند که حتی اجازه رأی در سازمان ملل ندارد و در حقیقت این تیم دست‌نشانده است تا مخالفتها علیه رژیم جعلی اسرائیل را خاموش کند .
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب در تبیین حل موضوع فلسطین فرمودند در فلسطین باید دولتی با رأی مردم شکل بگیرد و مردم آن به سرزمین اصلی خود بازگردند.
وی گفت: جعلی سازی، ساخت گروه‌های جعلی و ارتکاب فعالیتهای تروریستی به نام مسلمانان با ساخت گروه تروریستی داعش ازجمله اقدامات این غده سرطانی در منطقه است .
قاضی‌زاده هاشمی با تقدیر از اقدام به موقع و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک‌ باران مواضع داعش در دیرالزور سوریه اظهار کرد: این موشک‌باران موجب هلاکت جمعی از فرماندهان این گروهک تروریستی شد.
وی گفت: نخست وزیر و جمعی از فرماندهان رژیم اشغالگر اسرائیل در اولین واکنش اعلام کردند که ایران ما را تهدید نکند و این نشان می‌دهد که این گروهک به صورت مستقیم دست نشانده و تحت امر اسرائیل است و از او دستور می‌گیرد.
این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه زوال و نابودی گروه‌های تروریستی نزدیک است، افزود: داعش و آل سعود دست نشانده صهیونیست ها و در تقابل با جمهوری اسلامی ایران هستند.
راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور با حضور مقامات محلی و اقشار مختلف مردم در شهرستان مرزی سرخش برگزار شد.
مام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
مرکز شهرستان 90 هزار نفری سرخس در فاصله 185 کیلومتری شرق مشهد واقع است .
خبرنگار:ناصراسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
3221/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.