برات علی نیا روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد: ملت ایران یکبار دیگر با حضور در صحنه، عشق و ارادت خود به نظام و رهبری را اعلام کردند.
وی از همه دست اندرکاران برگزاری این مراسم تقدیر کرد و گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مراکز بخش های انابد و شهرآباد و مرکز دهستان درونه این شهرستان نیز با شکوه خاصی برگزار شد.
امام جمعه بردسکن نیز از حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد و گفت: شکر خدا راهپیمایی روز جهانی قدس ثابت کرد که همه سلایق سیاسی علی رغم همه اختلافات در اصل اعتقادات دینی ید واحد هستند.
حجت الاسلام علی اصغر امینی، روز قدس را روز همبستگی بین المللی اسلامی و روز اعلام حمایت از ملت های مستضعف و مقابله با مستکبرین دانست و گفت: قدس روز اهتزاز بیرق اسلام و مقدمه شکست مستکبرین است.
وی افزود: با گذشت بیش از 38 سال از پیام امام راحل مبنی بر برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس به حول قوه الهی این مهم جنبه جهانی پیدا کرده و با شکوه هرچه تمام تر برگزار می شود.
حجت الاسلام امینی گفت: علی رغم همه توطئه های دشمنان و اقدامات تروریستی که در کشور صورت گرفت اما ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی سنگ تمام گذاشتند و پاسخ دندان شکنی را به یاوه سرایی های دشمنان دادند.
وی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: یکی از مسایل شرعی این روز پرداخت زکات فطریه است که در استان خراسان رضوی این میزان برای هر نفر 4 هزار و 500 تومان اعلام شده که پرداخت آن بر همه واجب است.
وی با گرامیداشت خاطره شهید بهشتی و نامگذاری این هفته به نام قوه قضائیه، عدل، قرآن و قانون را از مهمترین مولفه های یک قاضی برشمرد و گفت: قضات باید در قضاوت خود عدالت را سرلوحه کار خود قرار داده و تحت تاثیر شفارش های جانبی قرار نگیرد و ملاک و معیار آن فقط قرآن، عدل و قانون باشد.
وی افزود: خوشبختانه قوای سه گانه کشور در یک تعامل و همدلی با یکدیگر هستند.
شهرستان 76 هزار نفری بردسکن در 273 کیلومتری مشهد واقع است.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.