مولوی غلام نبی توکلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا روز جهانی قدس را از بهترین عبادتها در حمایت از مظلومان و ایستادگی در برابر ظالم توصیف و بیان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس فرصتی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و سایر ستمدیدگان جهان اسلام است که توسط امام راحل در اختیار ملت ایران قرار داده شد.
وی ادامه داد: ملت ایران با حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس یکبار دیگر نفرت و انزجار خود را از اسرائیل، آمریکا و دست نشاندگان آنها به نمایش می گذارند.
امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: حضور پررنگ مردم ایران اسلامی در این روز تاریخی پیام وحدت، اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام در برابر ظلم و ظالم است. مردم ایران اسلامی در هر مذهبی که هستند بار دیگر استکبارستیزی و صلابت خود را در برابر دشمنان به نمایش می گذارند.
وی افزود: هر چه قدرتمندتر و سربلندتر ظاهر شویم تهدیدها و خطرات بیشتری را دفع خواهیم کرد و امنیت بیشتری برای ایران ایجاد خواهد شد که در سایه این امنیت شکوفایی صورت می گیرد.
او ادامه داد: سکوت سازمانهای بین المللی در مقابل جنایتهای رژیم صهیونیستی نشانگر ناکارآمدی آنها است لذا حضور ملت ایران در دفاع از مردم فلسطین باعث دلگرمی آن ملت مظلوم و نمایش اتحاد و اقدام مشترک امت اسلامی است.
وی گفت: مردم ایران اسلامی همواره به فرمان رهبری لبیک گفته و در این روز با عظمت و باشکوه در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد و با شعارهای کوبنده پاسخ دندان شکنی به دشمنان ایران اسلامی خواهند داد.
مرکز شهرستان 117 هزار نفری تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علی اصلاحی **منتشرکننده: حسین کریم زاده
7494/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.