محمد علی آبادی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز قدس یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است تا وحدت، انسجام، عزت و قدرت جهان اسلام در برابر کشورهای جهان به نمایش درآید.
وی ادامه داد: استکبار جهانی از اتحاد مسلمانان وحشت دارد و روز قدس روز بیداری امت های اسلامی و وحدت جهان اسلام برای دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی است.
فرماندار جغتای افزود: امروز دشمن با ترفندهای مختلف، اختلاف و درگیری میان کشورهای اسلامی را تشدید کرده است تا رژیم منحوس صهیونیستی در حاشیه امن قرار بگیرد.
وی اظهار کرد: اختلاف کشورهای مسلمان سبب می شود قدرت و توان آنها صرف درگیری های داخلی، قومی و مذهبی شود و مظلومیت ملت فلسطین فراموش شود.
علی آبادی ادامه داد: فروش تسلیحات نظامی آمریکا و غرب به عربستان و برخی کشورهای اسلامی به 2 دلیل رونق کارخانجات اسلحه سازی غرب و استفاده از این تسلیحات در درگیری بین کشورهای اسلامی انجام می شود.
وی افزود: غصب قدس شریف مشکل اصلی مسلمانان است که دشمن با تشدید اختلاف بین کشورهای مسلمان قصد دارد اهمیت آن را کمرنگ جلوه دهد.
علی آبادی گفت: ملت مسلمان و با بصیرت ایران و کشورهای اسلامی و آزادیخواه جهان بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نفرت و انزجار خود از رژیم صهیونیست و استکبار جهانی را اعلام می کنند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری جغتای در 350 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
8145/7500/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.