به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی در پیام خود آورده است: امروز در آستانه سی و هشتمین حضور شما مردم در روز جهانی قدس، غرش موشک های فرزندان دلاورتان در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی خواب را از چشمان صهیونیست ها و اربابانشان ربود و این مهم به برکت حضور شما در صحنه انقلاب محقق شد.
در این پیام آمده است : روز جهانی قدس که به فرموده مقام معظم رهبری همچون شب قدر برای امت اسلام، سرنوشت ساز است و همانگونه که در شبهای قدر سرنوشت یک سال آینده تقدیر می شود سرنوشت امت اسلام در جبهه استکبار ستیزی برای یکسال آینده در روز جهانی قدس رقم خواهد خورد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پیام خود افزود: با حضور دشمن شکن خود جامعه جهانی را به مقصد نهایی انقلاب اسلامی که حکومت عدل جهانی حضرت مهدی(عج) است نزدیک خواهیم کرد و همه در کنار هم شعار نابودی اسرائیل را سر خواهیم داد.
راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در 120 نقطه استان خراسان رضوی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
این راه پیمایی در مشهد روز جمعه دوم تیر همزمان با سراسر کشور ساعت 10 صبح با تجمع در میدان 15 خرداد این شهر آغاز و در حرم مطهر رضوی پایان می یابد.
7507/ خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.