به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا مقیسه روز سه شنبه در دیدار با روحانیون حوزه علمیه سبزوار افزود: ظهور داعش و حمایت غرب از گروههای تکفیری و تروریستی با هدف ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی و غفلت از ملت فلسطین صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: دفاع از مردم مظلوم فلسطین اولویت اول جهان اسلام و عاملی برای وحدت بین مسلمانان است که نباید از آن غفلت کرد.
وی گفت: اگر کشورهای اسلامی دست از مبارزه با رژیم صهیونیستی بردارند این رژیم جری تر شده و علاوه بر فلسطین به سرزمین های دیگر جهان اسلام نیز تعدی می کند.
حجت الاسلام مقیسه افزود: امروز جبهه مقاومت به عنوان پرچمدار مبارزه با صهیونیست از طریق جنگ فرسایشی در برابر توسعه طلبی صهیونیستها ایستادگی می کند و آنها را زمین گیر کرده است.
وی اظهار کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس عزم و اراده مسلمانان در مبارزه با استکبار و ایادی وابسته به آن را راسخ تر می کند و همچنین سبب تقویت قدرت جبهه مقاومت در مبارزه با عناصر تکفیری و تروریستی می شود.
وی گفت: مردم روزه دار و مسلمان ایران و دیگر کشورهای اسلامی بار دیگر با حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس و سر دادن شعارهای 'مرگ بر اسرائیل'، 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر انگلیس' ضمن اعلام نفرت و انزجار از جنایت های رژیم صهیونیستی و حامیانش، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند کوبید.
8145/7500 / 6053 خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.