احمد برادران روز دوشنبه در دیدار با منتخبان شورای اسلامی شهر ششتمد افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا در ارائه خدمت، طرحها، برنامه و اسناد مسائل سیاسی را استیلا ندهند و به ظرفیتها منطقه توجه کنند.
وی ادامه داد: دسته بندی و صف بندیهای سیاسی باعث شکاف در جامعه می شود و درصدی از مشارکت جهت توسعه همه جانبه از دست می رود لذا مجموعه اعضای شورا با همدلی بستر توسعه بیشتر جوامع ملی و محلی را فراهم کنند.
فرماندار سبزوار به خدمات دولت یازدهم در ششتمد نیز اشاره و بیان کرد: پارسال طرح گازرسانی به 11 روستای بخش ششتمد با هزینه 80 میلیارد ریال انجام شد و هزار و 300 خانوار از مزایای شبکه گازرسانی بهره مند شدند.
وی گفت: هم اکنون 95 درصد جمعیت روستایی سبزوار از آب آشامیدنی و مزایای شبکه آبرسانی برخوردارند و طرحهای آبرسانی برای 600 خانوار روستاهای کم جمعیت نیز در دست اقدام است.
برادران افزود: تعریض جاده سبزوار - ششتمد به طول 18 کیلومتر و مرکز جامع سلامت و درمان بستر ششتمد هم در حال اجراست و امسال به بهره برداری می رسد.
یکی از منتخبان شورای اسلامی ششتمد نیز گفت: شورای اسلامی دوره پنجم با همدلی و وحدت، تعامل با مسئولان و به دور از گرایش سیاسی زمینه پیشرفت این شهر را فراهم می کند.
محمد رضوی منش افزود: شهر ششتمد با آب و هوای معتدل، وجود رودخانه و آرامگاه ابوالحسن بیهقی ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری دارد که این زمینه ها تاکنون مغفول مانده است.
شورای اسلامی شهر ششتمد پنج عضو اصلی و سه عضو علی البدل دارد. ششتمد در 30 کیلومتری جنوب سبزوار و سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارند.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
8145/7500/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.