سردار بهمن امیری مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مرحله دیگری از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی پلیس مشهد دیروز طی سه عملیات ضربتی عاملان نزاع خیابانی، تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی و سارقان خودرو را با تیراندازی دستگیر کرد.
وی ادامه داد: در یکی از این رشته عملیات ماموران کلانتری شهید رجایی مشهد با استفاده از قانون بکارگیری سلاح پنج نفر از عاملان نزاع خیابانی را که با شمشیر و قمه به علت اختلافهای خانوادگی درگیر شده و به دستور ایست پلیس بی توجه بودند دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در عملیاتی دیگر ماموران کلانتری مصلا برای دستگیری یکی از عاملان تهیه و توزیع ماده مخدر شیشه وارد عمل شدند که این فرد با چاقو به سمت پلیس حمله کرد لذا ماموران پس از تیراندازی هوایی او را از ناحیه پای چپ مورد اصابت گلوله قرار دادند. در بازرسی بدنی از این متهم 33 ساله مقادیری شیشه کشف شد.
وی افزود: ماموران کلانتری سناباد مشهد نیز دیروز به تعقیب خودروی سواری پرداختند که سابقه سرقت داشت.
دو سرنشین خودروی پراید نقره ای رنگ بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت قصد فرار داشتند که ماموران انتظامی پس از تیراندازی هوایی لاستیکهای عقب پراید را مورد اصابت گلوله قرار دادند و خودرو متوقف شد. متهمان 43 و 47 ساله در این عملیات دستگیر شدند.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.