اکبر میثاقیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمرینات تیم سیاه جامگان از دیروز 21 خرداد با حضور بازیکنان آغاز شده و قطعا در آینده می توانیم شرایط ایده آل را تجربه کنیم.
وی ادامه داد: تیم سیاه جامگان به دور از حاشیه سازی به دنبال جذب بازیکنان موثر و تاثیرگذار در پستهای کلیدی است تا بتواند نقاط ضعف خود را برطرف کند.
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: طی روزهای آتی قرارداد برخی بازیکنان لیگ برتری با تیم سیاه جامگان قطعی خواهد شد و با حضور آنها می توان آینده ای مناسب را برای این تیم مشهدی تصور کرد.
وی افزود: استفاده از ظرفیتهای بومی یکی دیگر از رویکردهایی است که در این تیم لیگ برتری به صورت ویژه دنبال و در همین راستا از 500 بازیکن آزمایش گرفته شد و تعدادی از آنها برای شرکت در تمرینات انتخاب شده اند.
سیاه جامگان طی روزهای اخیر یکی از فعالترین تیمهای نقل و انتقالات فوتبال بوده بطوری که تقریبا اسکلت تیم برای حضور در لیگ هفدهم شکل گرفته و با بسیاری از بازیکنان فصل گذشته خود تمدید قرارداد کرده است.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.