فرشته سلجوقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افزایش کیفیت در برگزاری و برنامه های دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد نسبت به سالهای گذشته بطور کامل مشهود است.
وی ادامه داد: برنامه های بسیار مناسبی در غرفه های مختلف نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد در نظر گرفته شده و این موضوع توانسته نقش بسیار مهمی در جذب مخاطب ایفا کند.
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان رضوی اختصاص غرفه هایی به عفاف و حجاب را نیز بسیار مثبت ارزیابی و بیان کرد: زنان در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد حضوری فعال داشته اند و برخی از از غرفه ها به صورت تخصصی به موضوع زنان و خانواده پرداخته است.
وی همچنین اقدامات صورت گرفته در خصوص رویداد مشهد 2017 را ارزشمند توصیف و بیان کرد: تاکنون برنامه های بسیار مناسبی در خصوص پایتخت فرهنگی جهان اسلام در مشهد انجام شده و این موضوع نشانگر ظرفیت عمیق این کلانشهر است.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد از 13 خرداد در مرکز نمایشگاههای آستان قدس رضوی در جوار حرم مطهر رضوی(ع) فعالیت خود را آغاز کرده و امروز 22 خرداد به کار خود پایان می دهد.
این نمایشگاه در گستره هزار مترمربع فضای مسقف دارای 27 کمیته، 24 بخش از جمله کودک و نوجوان، عترت و ولایت، نشر الکترونیک، بخش بین الملل و مشهد 2017 است.
در این نمایشگاه بین المللی که هر شب از ساعت 19 تا 24 دائر است کشورهایی از جمله افغانستان، پاکستان، سوریه، عراق، ترکیه، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان و تاجیکستان نیز در بخش پایتخت فرهنگی جهان اسلام حضور دارند.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.