مولوی غلام نبی توکلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اسلام به هیچ کس اجازه نمی دهد هیچ فرد بی گناهی را بکشد و ترورهایی که انجام می شود مبنای شرعی و دینی ندارد.
وی ادامه داد: در ابتدای انقلاب نیز ترورهای فراوانی انجام شد اما باعث نشد در وحدت و همدلی مردم در پاسداری از نظام اسلامی خللی ایجاد شود.
امام جمعه اهل سنت تایباد با بیان اینکه ترورهای سالهای نخست انقلاب توسط دست نشانده های استکبار در داخل کشور انجام می شد بیان کرد: افرادی که با حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) افراد روزه دار و بی گناه را در ماه مبارک رمضان ترور کردند نیز اجیر شده استکبار جهانی، اسرائیل و همپیمانان آنها در منطقه هستند.
مولوی توکلی اظهار کرد: اقدامات تروریستی که با هدف ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و یا تفرقه بین اقوام مختلف ایرانی انجام می شود به نتیجه نمی رسد و مردم ایران با هر مذهب و قومیتی همانند گذشته در کنار یکدیگر هستند.
**اسلام همه انسانها را به مهربانی دعوت می کند
امام جمعه اهل سنت خواف نیز گفت: اسلام همه انسانها را به مهربانی دعوت کرده و حتی توصیه می کند نسبت به حیوانات نیز مهربان باشیم چه برسد به انسانهای بی گناه و افرادی که روزه دار هستند.
مولوی صدرالدین احراری افزود: بزرگان اهل سنت وقایع تروریستی و اعمال وحشیانه را محکوم می کنند و همه در مقابل استکبار و تروریسم ایستاده ایم.
17 خرداد ماه در حمله تروریستی به حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی 17 نفر شهید و 52 نفر مجروح شدند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/507
خبرنگار:مصطفی نخعی**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.