استانداری خراسان رضوی روز یکشنبه به نقل از محمد مقدوری گزارش داد: در جریان بازدیدهای دوره ای از پروژه های عمرانی استان چهار هزار و 119 پروژه استانی با اعتبار 994 هزار و 600 میلیارد ریال در سطح 28 شهرستان خراسان رضوی طی اردیبهشت ماه توسط کارشناسان دفتر فنی استانداری مورد بازدید قرار گرفت.
وی ادامه داد: در چارچوب این ارزیابی که مربوط به پروژه های استانی بود مشخص شد شاخص پیشرفت اجرا ی نسبت به اعتبار تخصیص یافته 65درصد می باشد که رقم قابل قبولی است.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس نتایج حاصل از این بازدیدها 11.65 درصد پروژه های استانی نیز به اتمام رسیده و 69.69 درصد آنها در دست اجرا هستند. 43 درصد پروژه ها نیز از پیشرفت بیش از 75 درصد برخوردارند.
وی افزود: بر اساس شاخصهای ارزیابی مصوب از جمله پیشرفت فیزیکی، کیفیت اجرا، وسعت و جمعیت شهرستان در این چارچوب شهرستانهای سبزوار ، گناباد و فریمان حائز رتبه های نخست تا سوم در خراسان رضوی شده اند.
مقدوری درباره پیشرفت پروژه های دستگاههای اجرایی برتر نیز گفت: شرکتهای آب و فاضلاب و نیز آبفای روستایی و اداره کل راه و شهرسازی در این زمینه نخست تا سوم شناخته شدند.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.