عباس محمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در عصر ارتباطات امروز هر دستگاه تلفن همراه یک رسانه است ولی بسیاری از افراد در مورد شناخت رسانه های معتبر آگاهی لازم را ندارند.
وی ادامه داد: بعضی از خانواده ها روش صحیح نظات بر وسایل ارتباط جمعی فرزندان خود را نمی دانند و یا در مورد اینکه چه موبایل یا تبلتی برای چه سنی از کودکان مفید می باشد شناخت ندارند.
رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: بر همین اساس نشستهای رسانه و خانواده با حضور اساتید شاخص این عرصه و با محوریت آسیبهای رسانه و شناخت رسانه های معتبر برگزار می شود.
وی افزود: پیش بینی می شود حداقل پنج هزار نفر از این کلاسها که از ابتدای تیر ماه آتی به مدت 2 ماه به صورت هفتگی برگزار می شود استقبال کنند.
محمدیان ادامه داد: متقاضیان ثبت نام در این دوره می‌توانند با آی.‌دی تلگرامی Basijrasaneh96@ و یا شماره تلفنهای 38335114 و 38660084 تماس گرفته و یا عدد 1 را به سامانه پیامکی 6600051115 ارسال کنند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.