سرهنگ محمدمهدی نوروزی روز شنبه در مراسم افتتاح این طرح قرآنی افزود: از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان حدود هزار و 800 نفر از کارکنان این نیرو در مشهد در این طرح مشارکت خواهند داشت و پیش بینی می شود تا پایان ماه رمضان سه جلد از این مصحف شریف توسط فرماندهان، کارکنان و سربازان این نیرو نگارش شود.
وی اظهار کرد: مجلدات کتابت شده به اماکن مقدس اهدا خواهد شد.
وی گفت: پلیس در جمهوری اسلامی، نیروی اعتقادی است و کارکنان این نیرو در امور زندگی و انجام وظایف کاری خود به قرآن تمسک می کنند.
سرهنگ نوروزی همچنین با اشاره به حملات تروریستی هفته گذشته در تهران افزود: همه بخشهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی خراسان رضوی با قدرت و قاطعیت با هرگونه ناامنی احتمالی در استان برخورد خواهند کرد.
وی اظهار کرد: همانند سالهای گذشته تمهیدات لازم توسط نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم در شبهای قدر اتخاذ شده و مشکل خاصی در این زمینه نخواهد بود و پلیس هوشیارانه وظایف خود را در حوزه امنیت انجام می دهد.
وی گفت: اقدامات بزدلانه و کور دشمنان و گروههای تکفیری خللی در اجرای برنامه های معنوی مردم ایجاد نخواهد کرد و نمی تواند امنیت جامعه را مخدوش کند.
در این مراسم 40 تن از معاونین فرماندهی انتظامی استان، فرماندهان پلیس و نمایندگان رده های ستادی فرماندهی انتظامی استان با نگارش حدود 40 صفحه از سوره بقره آغازگر طرح قرآنی یاد شده بودند.
3221 / 6053 خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.