به گزارش ایرنا، رمضانعلی سبحانی فر عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه وقوع این حادثه در مجلس حتی نتوانست نمایندگان مردم را از ادامه جلسه عنی بازدارد، اظهار کرد: اینگونه اعمال هیچ خللی در اراده ملت برای رسیدن به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی ایجاد نمی کند.
وی با بیان اینکه گروهک‌ های تروریستی وقتی در تنگنا قرار می‌گیرند دست به انجام این گونه حرکات‌های تروریستی می زنند، افزود: در حال حاضر به دلیل قدرت ایران اسلامی و حضور مدافعان حرم در جبهه‌های دفاع از کشورهای اسلامی، گروهک‌های تروریستی تحت فشار قرار گرفته ‌اند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، ایران را یکی از اصلی ترین کشورهای قربانی تروریسم در سال‌های گذشته دانست و بیان کرد: امروز مبارزه با تروریسم در سطح منطقه به یکی از اولویت‌های جمهوری اسلامی تبدیل شده است.
سبحانی نیا تاکید کرد: گروهک‌ های تروریستی باید بدانند ایران جولانگاه آنان نخواهد شد و ملت غیور ما با هوشیاری کامل اجازه نمی دهند ایران به محلی برای خرابکاری آنان تبدیل شود.

* اختصاص 2،5 میلیون تن قیر رایگان برای مصارف جاده ای و شهری
سبحانی نیا همچنین در حاشیه بازدید از جاده سبزوار- روداب و سبزوار- ششتمد شهرستان سبزوار گفت: در چهارچوب بودجه سال 1396 بیش از 2،5 میلیون تن قیر رایگان برای مصارف شهری و جاده ای از جمله مرمت، بهسازی، آسفالت معابر و مصارف روستایی اختصاص یافته است.
وی افزود: این میزان معادل 24 هزار میلیارد ریال اعتبار است که بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی 54 درصد از این میزان در اختیار وزارت راه و شهرسازی برای اجرای روکش آسفالت و آسفالت راه‌های روستایی و معابر محلات هدف بازآفرینی شهری قرار می گیرد.
وی ادامه داد: مابقی قیر رایگان نیز در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای آسفالت معابر و بهسازی روستاها و انجام پروژه‌های مشارکتی با سازمان امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای آسفالت معابر شهرهای با جمعیت زیر 50 هزار نفر، جهاد کشاورزی و غیره قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه سال گذشته 2 میلیون تن قیر رایگان برای مصارف جاده ای، شهری و روستایی اختصاص یافته بود، گفت: در سه سال گذشته در مجموع چهار میلیون و 500 هزار تن قیر رایگان برای مصارف مزبور اختصاص یافت.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مرمت، بهسازی و روکش آسفالت 293 کیلومتر راه روستایی در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن ادامه داد: تعریض محور مواصلاتی سبزوار- قوچان و سبزوار- اسفراین و سبزوار- بردسکن از مهمترین مطالبات و خواسته های مردم این منطقه است.
وی افزود: فعال شدن محورهای مواصلاتی رحمت آباد و شفیع آباد جوین، اصلاح نقاط حادثه خیز راه های روستایی و آسفالت و بهسازی جاده های روستایی جغتای در محدوده روستا و چهار راه برغمد، تقاطع کلاته عرب، تغییر شکل هندسی ورودی شهر حکم آباد، آسفالت جاده حکم آباد – سه راه انداده، احداث پل در جاده سیمان به روستای علی آباد و تعریض جاده منیدر و اتصال آن به جاده سراسری تهران- مشهد از دیگر مطالبات مردم این مناطق است.
سبحانی فر خاطرنشان کرد: همچنین تکمیل طرح تعریض و آسفالت جاده 45 کیلومتری سبزوار- روداب و سبزوار-ششتمد به طول 18 کیلومتر از جمله مطالبات مردم این منطقه است که با تلاش مسئولان روند تکمیل این طرح ها در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه 10 کیلومتر از محور سبزوار-روداب تعریض و آسفالت شده است، گفت: عملیات تعریض و آسفالت این محور در 35 کیلومتر باقی مانده نیز در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.
سبحانی فر افزود: همچنین 18 کیلومتر از طول جاده 30 کیلومتری سبزوار-ششتمد تعریض شده که تکمیل و ادامه طرح در دستور کار قرار گرفته است.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: جواد پورسخاوت ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8144/7500/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.