به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های این هفته نماز جمعه با محکوم کردن این اقدام غیرانسانی و تروریستی اظهار کرد: ملت ما با بدون هیچ انحراف و اعوجاجی، تا رسیدن به اهداف و آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی به مسیر پیشرفت و تعالی ادامه خواهد داد.
وی اظهار کرد: تنها نتیجه این حرکت های ددمنشانه و وحشیانه، افزایش نفرت و انزجار ملت ایران از آمریکای جهانخوار و مزدوران منطقه ای آن است و مردم ما مصمم تر و منسجم تر از گذشته به راه پر افتخار خود ادامه خواهند داد.
وی در ادامه، سند 2030 را مغایر با ارزش های اسلامی و دینی ملت دانست و گفت: به فرموده رهبری اینکه دیگران برای نظام آموزشی فرزندان ما سند بنویسند و امضا و ابلاغ شود با عزت و استقلال ملت ایران در تناقض است و امت اسلامی به عنوان یک مطالبه عمومی در مقابله با خدشه دار شدن استقلال نظام آموزشی خود مقاومت می کند.
عصمتی افزود: ملت انتظار دارد دولتمردان ابلاغ و اجرای سندی را که با عزت و استقلال آموزشی مردم ما در تناقض است، کنار بگذارند.
وی در ادامه یکی از شاخصه های مهم حضرت امیر (ع) را سازش ناپذیری در برابر ناکثین و مارقین عنوان کرد و افزود: حضرت علی(ع) در برابر کجروی های فرهنگی و باوری و آنجایی که مساله دفاع از عزت اسلام و مسلمین مطرح بود لحظه ای درنگ نمی کردند.
خطیب جمعه تربت حیدریه حساسیت نسبت به اموال بیت المال را دیگر شاخصه حضرت علی (ع) خواند و گفت: آن حضرت در برابر دست درازی به اموال مسلمین سازش ناپذیر بودند و بیت المال را امانتی برای استفاده عموم مردم می دانستند.
وی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرده و گفت: برخی واژه عقلانیت را در برابر انقلابی گری قرار دادند، کما اینکه کلمه عقلانیت با منطق و استدلال کلمه خوبی است، اما عقلانیت در جریان روشنفکری غربی به معنی مقابله با ارزشهای دینی و انقلابی است، که البته در تضاد با عقل سلیم است.
وی تاکید کرد: باید با تفکر جهادی و الهی و بر اساس آموزه های دینی در برابر استکبار جهانی ایستاد تا محرومان و مظلومان جهان از ظلم مستکبران رهایی یابند.
شهر 130 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری مشهد قرار دارد.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.