به گزارش ایرنا، حمید بنایی در این بیانیه آورده است: اقدام تروریستی در حرم مطهر امام خمینی (ره) و ساختمان مجلس، بار دیگر به صراحت نشان داد که منطق واقعی دشمنان نظام جمهوری اسلامی تا چه حد جنایتکارانه و منافقانه است و در پس این نقاب دروغین مدعیان حقوق بشر چه چیز نهفته است.
وی افزوده است: از ابتدای اطلاع حضور تروریست ها در ساختمانهای مجلس شورای اسلامی عزم نمایندگان مجلس برای حضور در صحن علنی و خدمات به مردم بیشتر و مصمم تر شد و این مساله خللی در جلسه علنی ایجاد نکرد.
وی خاطرنشان کرده است: این بزدلان کوردل باید بدانند نمایندگان ملت ایران از جنس ایادی کفر و استکبار و اربابان ترسوی حامی تروریستها در منطقه نیستند که زمانی که پای جان در میان باشد، فرار را بر قرار ترجیح دهند.
در این بیاینه آمده است: اقامه نماز جماعت نمایندگان مجلس شورای اسلامی همزمان با حمله تروریستی ایادی استکبار به مجلس نشان داد که این اقدامات کور و به تعبیر رهبر معظم انقلاب ترقه بازی ها، هیچ واهمه و دلهره ای در ملت ایران و نمایندگان مجلس ایجاد نمی کند.
بنایی با قدردانی از مجاهدت و جان فشانیهای پاسداران حفاظت مجلس شورای اسلامی و دیگر نیروهای مسلح و امنیتی در مقابله با تروریستها در تهران گفت: تروریستها آرزوی ناامن کردن کشور ما را به گور خواهند برد.
در حمله تروریستی گروه تکفیری به مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی (ره) 12 نفر از هموطنانمان شهید و 42 تن مجروح شدند.
در جریان این اقدام تروریستی شش نفر از تروریستها به دست نیروهای یگان ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی به هلاکت رسیدند.
شهرستانهای گناباد و بجستان به ترتیب در فاصله 287 و 278 کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.
7545/2095/6012 خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.