سپیده پرور عصر پنجشنبه در حاشیه مراسم استقبال از این دو ورزشکار در مشهد به خبرنگار یرنا گفت: کمپ فدراسیون جهانی با هدف پیشرفت رشته دوچرخه سواری بانوان اقدام به برگزاری دوره پیشرفته دانش افزایی برای مربیان بخش جاده و نیز دوره افزایش تکنیک دوچرخه سواران کرد.
وی ادامه داد: بر این اساس پنجم اردیبهشت گذشته افسانه سجادی به عنوان مربی و رضوان شریفیان 15 ساله از خراسان رضوی به عنوان رکابزن از سوی فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران برای حضور در این دوره پیشرفته آموزشی عازم کره جنوبی شدند.
نایب رئیس هیات دوچرخه سورای خراسان رضوی گفت: از ایران سه نفر به این دوره آموزشی اعزام شدند که 2 نفرشان خراسانی هستند. این افراد آموزشهای پیشرفته جهانی را در قالب دوره ای 40 روزه فراگرفتند و پس از شرکت در آزمون پایانی 'افسانه سجادی' نماینده مربیان ایران با کسب امتیاز بالا در آزمون عنوان مربی برتر و 'رضوان شریفیان' عنوان بهترین ورزشکار دوره کره جنوبی را کسب کردند.
اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری(u.c.i) مجوزهای دوچرخه‌ سواران را برای شرکت در مسابقات صادر کرده و قوانین انضباطی‌ همچون مسائل مربوط به دوپینگ را به اجرا می‌گذارد. یو.سی.‌آی، همچنین امور مربوط به کلاس‌ بندی مسابقات و سامانه رده‌بندی امتیازات را در مسابقات دوچرخه ‌سواری کوهستان، جاده و پیست برای زنان و مردان در سطوح آماتور و حرفه‌ای بر عهده دارد. این اتحادیه بر مسابقات قهرمانی دوچرخه‌سواری جهانی نیز نظارت عالی می‌کند.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.