محمد صادقی، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این روستاها را شامل چشمه حاج سلیمان، شریف آباد، قاسم آباد، سلطان آباد، فاطمیه، صادقیه، چاه سلطان، شلاقه، برناباد، خنجری و مهلار بالا و مهلار پایین عنوان کرد.
وی با بیان اینکه اکنون آب آشامیدنی مورد نیاز این روستاها توسط تانکرهای سیار تامین می شود، افزود: اجرای برنامه ها و پروژه های آبرسانی به این روستاها در سال های 96 و97، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی و استانی است.
صادقی افزود: به علت کاهش نزولات جوی و چندین سال خشکسالی متوالی در شهرستان، تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مناطق روستایی به یکی از دغدغه های مسئولان محلی تبدیل شده که هم اکنون بهترین راه برای کاهش این مشکل، استفاده بهینه از منابع آبی بخش کشاورزی و آشامیدنی است.
صادقی از مشترکان آب روستایی خواست با توجه به گرمای شدید هوا و در پیش بودن تابستان سخت و طاقت فرسا، نهایت صرفه جویی را در مصرف آب صورت دهند.
16 هزار مشترک در 76 روستای بالای 20 خانواری و 30 روستای زیر 20 خانواری در شهرستان بردسکن، زیر پوشش خدمات ادارۀ آب و فاضلاب روستایی هستند که این رقم با جمعیتی افزون بر 40 هزار نفر، 53 درصد کل جمعیت شهرستان را شامل می شود.
شهرستان 76 هزار نفری بردسکن در 273 کیلومتری مشهد قرار دارد.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
ن/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.