محمود یعقوبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابتهای استانی کشتی چوخه روزهای 14 و 15 خرداد جاری با حضور 50 ورزشکار در 6 وزن در خانه کشتی استاد توکل برگزار شد و در این چارچوب
در وزن 60 کیلوگرم احسان هنردوست و هادی رمضانی، در 70 کیلوگرم مهدی کیوانپناه و حسن موسی زاده، در وزن 80 کیلوگرم محسن هنردوست و حسین شفیعی، در 90 کیلوگرم سعید نوائی قهرمان و مصطفی اسکندری، در 100 کیلوگرم روح الله خلیلی و مهران مختاری و در وزن به اضافه 100 کیلوگرم عباس نیک سرشت و حسن ثانی رتبه های برتر را کسب کردند.
وی ادامه داد: از آنجا که خراسان زادگاه رشته کشتی چوخه در ایران است این استان در مسابقات کشوری دو تیم خواهد داشت لذا افراد دو نفر برتر هر وزن خواهند بود.
رئیس هیات کشتی خراسان رضوی همچنین به وضعیت مدیریت رشته چوخه اشاره و بیان کرد: پیش از این رشته چوخه زیر مجموعه انجمنهای ورزشی قرار داشت و توجه خاصی به آن نمی شد اما پس از قرار گرفتن در مجموعه هیات کشتی و با برگزاری نخستلین رقابتهای استانی خونی تازه به این رشته ورزشی تزریق شد.
قوچان و تایباد از شهرستانهای پیش رو کشتی چوخه در خراسان رضوی هستند و پس از آن تربت جام و مشهد در جایگاههای بعدی قرار دارند.
رقابتهای کشتی چوخه قهرمانی کشور 18 تا 20 خرداد جاری در بجنورد برگزار می شود.
خبرنگار: حسین عباسی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.